Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Oktyabrszkij - 2008.08.30. - Börgönd

2008.08.28

--- Oktyabrszkij ---

2008.08.30.

Székesfehérvár külterület, Börgöndi út, Kispálya: 47° 8'45.11"N / 18°28'32.22"E

 

 

Kötelező felszerelés:

-          Kék és Piros karszalag, fehér kendő

-          Védőfelszerelés

-          Alkalomhoz illő ruházat =)

-          Zseblámpa / taktikai lámpa (bunkerek)!

-          Rádió

-          Karóra

 

A vizet és a térképet a szervezők biztosítják!

 

Ajánlott felszerelés:

-          Kinyomtatott játék-kiírás

-          Hideg élelem

 

Az Alba Régiánál már jól bevált szabályokat mi is alkalmazzuk:

Akinél hiányzik kötelező felszerelés, vagy nem ismeri játék szabályait, az a játékból azonnal kizárásra kerül, illetve abban nem vehet részt! Ezt a szervezők az eligazításkor, illetve a játék során kérdésekkel és szemrevételezéssel folyamatosan ellenőrzik.

 

Szabályzat: MASZ + kiegészítő szabályok, melyek a MASZ-t felülírják!

 

Időpontok:

- Kiérkezés 9: 00 – 9: 30-ig;  9: 30-kor kapuzárás

- Eligazítás 9: 30-10: 00-ig (teljes felszereléssel), kezdőpontok elfoglalása.

- Kezdés 10: 00-tól

 

 

Kerettörténet

 

A Hidegháború közepén járunk Oktyabrszkijban,egy Volga menti kisvárosban.

A Szovjetunió kutató mérnökei kifejlesztették a legújabb generációs rakétavezérlő mikrochipet.  Erről a CIA tudomást szerzett és a helyszínre küldte a legjobb, legtökösebb, legszuperebb csúcskémjét. A csúcském feladatát végrehajtva, a chipek prototípusait megszerezte és elrejtette a bázis környékén, ám a kivonása előtti pillanatban rajtacsaptak a szovjet katonák, elfogták és elhurcolták.

 

A chipek hollétéről csak a csúcském tud, ezért mind a szovjet, mind az amerikai oldalnak életbevágó a csúcském agyában lévő információ. Feltehetőleg a csúcském erős vallatásnak van kitéve, ezért az amerikaiak azonnal a helyszínre küldik a legjobb Delta egységet, melynek feladata a csúcském kiszabadítása, a helyszínről való kivonásának biztosítása, valamint a mikrochipek begyűjtése.


Szovjetek (piros karszalag) feladata:

  1. A csúcskémet megvédeni (fogvatartani) és a bázis területén lévő épületekben benntartani.
  2. Ha az amerikaiak kiszabadítják a csúcskémet, akkor annak újra elfogása és visszaszállítása a bázis területére.
  3. Chipek összegyűjtése

 

 

Amerikaiak (kék karszalag) feladata:

  1. A csúcském kiszabadítása, megvédése, kivonási pontra szállítása és ott tartása.
  2. Chipek összegyűjtése

 

 

 

Szabályok:

  1. A csúcskémet a bázis területén lévő épületekben lehet csak fogvatartani és azt egyszerre csak 2 őr őrizheti az épületen belül. Épületen kívül a védők létszáma korlátlan.
  2. Visszaálló rendszer van mindkét oldalnak, medikelni csak a csúcskémet lehet kétszer.
  3. Ha a csúcskémet a mentőakció során harmadszorra is kilövik, akkor az amerikai visszaálló pontra kell mennie. A visszaállóról a kivonási pontra minimum 2 amerikai katonának kell átkísérnie.
  4. A mikrochipet egyszerre 2 embernek kell szállítania. Egy raj egyszerre csak egy chipet szállíthat.
  5. Amerikaiaknak a kivonási pontjukra kell a chipeket gyűjteniük, a szovjeteknek pedig a laktanya területén lévő parancsnoki bázisra.
  6. A chipek rabolhatók, tehát támadható az amerikai kivonási pont, illetve a szovjet parancsnokság is.
  7. Időlimit! A játék kezdetétől számítva az amerikaiaknak 90 percük van a csúcském felkutatására és kiszabadítására. Az idő lejárta után az oroszok megszerzik a chipek pontos tartózkodási helyét, és elkezdhetik azok begyűjtését.
  8. Minden feladat végrehajtásáért pont jár, külön szabályzat szerint.

 

Egyéb speciális szabályok:

-18 év alattiak csak szülői engedéllyel játszhatnak!

-Épületből kifele,és kintről az épületbe a sorozatlövés engedélyezett, az épületen belül csakis egyes lövés (arcvédő használata erőssen ajánlott)!

-TILOS a „locsolás”! Csak rövid sorozatok engedélyezettek. Büntetés: 1. figyelmeztetés, 2. büntetés, 3. kizárás! Kivétel tényleges géppuskák M249, RPK, stb.

 

Egyéb információkat a játék elején, illetve közben tudatunk a résztvevőkkel!

 

 

Kép